Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden yhteistyössä toteuttaman Brändien arvostus -tutkimuksen tulokset julkistettiin 20. elokuuta Engine Studiolla järjestetyssä virtuaalitapahtumassa.

Brändien arvostus -tutkimuksen kärkisijoja hallitsivat edellisvuosien tapaan tutut nimet: Suomen kolme arvostetuinta brändiä ovat Fiskars, Fazer ja Yle. Kärkikymmenikköön kuuluivat lisäksi Hyvää Suomesta -merkki, Joutsenmerkki, Abloy, Arabia, S-etukortti, Iittala ja Avainlippu.

Jani Niipolan juontamassa Brändien arvostus -tapahtumassa hyödynnettiin Engine Studion monikamerajärjestelmää sekä vastikään päivitettyjä visualisointipintoja, jotka räätälöitiin tapahtumaa tukevaksi.

”Engine Studion henkilökunta hoiti kaikki järjestelyt hienosti ja ammattimaisesti. Meidän ei tarvinnut hetkeäkään miettiä toimiiko jokin tekninen ratkaisu vai ei ja myös kaikilla esiintyjillä oli erittäin luottavainen fiilis mennä lavalle”, kertoo Alma Mediaratkaisujen projektipäällikkö Anu Soini.

Lue lisää Brändien arvostus -tutkimuksesta täältä.

Onko sinulla tarve virtuaalitapahtumalle?

Lue lisää Engine Studiosta, katso muita referenssejä ja ota yhteyttä meihin ja suunnitellaan sinulle oma virtuaalitapahtuma:

Erkki Castrén, 040 507 3227, erkki.castren@soundengine.fi